torstai 19. huhtikuuta 2012

Matkaseuraa!

Useilla deittisivustoilla on mahdollisuus määritellä, millaista seuraa on hakemassa. Usein ne on jaoteltu tyyliin avioliitto, ystävyys, romanssi, parisuhde jne. Mä törmäsin jollain sivustolla matkaseura-vaihtoehtoon. En aivan varma ole, mutta melkein väittäisin, että tätä mahdollisuutta tarjotaan aika monellakin sivustolla. Ja moni sen laittaakin yhdeksi mahdollisuudeksi - onhan se jotenkin kiva ajatus. Mutta kuinka moni olisi valmis lähtemään ventovieraan kanssa reissuun? Hostellihuone kun voi alkaa käydä pieneksi jo paremmankin ystävän kanssa.

Riskejä löytyy roppakaupalla, joten tätähän piti kokeilla!

Mä aloin viestitellä uuden tuttavuuden kanssa (nettideittisivuston kautta) ehkä kk sitten ja jotenkin meillä jäi pidemmäksi se viestittelyvaihe. Jossain välissä juttu käänty kesälomasuunnitelmiin ja kerroin omista matkahaaveista. Taisi itseasiassa olla tämä siinä vaiheessa aika tuntematon nainen, joka vitsillä heitti, että lähdetään yhdessä.

Mä jotenkin innostuin. Jos me mennään matkaseura-statuksella ja otetaan vaan iisisti, eikä siis paineilla jonkin suhteen aloittamisen kanssa, niin sehän voisi olla ihan kivaa. Onhan toi parempi kuin yksin lähteä. Sen verran haluttiin varmistella molemmat, että nähtiin kuitenkin ennen kuin oli rahaa millekään lentoyhtiölle siirretty. No me nähtiin ja todettiin (hiljaisesti tahoillamme), että voisihan se reissu "ton" kanssa onnistua. Seuraavaksi me oltiin varattu lennot ja ekan mestan yöpymiset. Ne hoidetaan hostelleissa.

Reissusuunnitelma on kiertelevä, eli meillä on mahdollisuus sitten jatkaa reissua yksin, jos sellainen näyttää parhaimmalta pläniltä jossain vaiheessa. Eli me tosiaan ollaan lähdössä matkaseurana reissuun, heh. Mä olen jotenkin ylpeä itestäni! Ennen reissua muuten tulee olla varmasti aika asialinjalla, ettei nyt sitten kusauta juttua jo ennen sen alkua. Heikko lähteä edes matkaseurana koneeseen, jos on todettu ettei jutut kiinnosta...

Moni tuttava on ihmetelly tätä kuviota ja ratkaisua. "Eiksua pelota yhtää?", "Mitä jos ei homma luista laisinkaan?" Perusidea on se, että muuten mä reissaisin yksin (niinkuin hänkin), mutta nyt tunnen edes jonkun ihmisen koneessa. Ja kuten sanottu, aina voidaan yksin-moodiin palata jos se siihen menee - no problem!

Ja kun kyse on matkaseurasta, niin eihän tää mun deittikuvioita häiritse...kait (?). Toisaalta, nyt kun ajattelee, niin ei varmasti ole mahtavin iskurepliikki kertoa lähtevänsä välimerelle pariksi viikoksi toisen sinkkumimmin kanssa. Vaikka vain matkaseuraksi.

3 kommenttia:

  1. Mihin maahan/maihin ootte menossa? Voihan mälsyys, tääkin tahtoo reissuun. Täytyy varmaan yrittää huijata itsensä työmatkalle Ranskaan kesäkuun alussa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kroatiaa kiertelmään olis tarkoitus mennä. Mulla on se ollu jo pitkään unelmissa. Exän kanssa piti jo viime kesänä lähteä, mutta ehdittiin erota ennen. Silloin ei tietty ollu fiiliksiä sinne sitten yksin lähteä.
      Kandee huijata :) Mä lähden nyt töistä ja suuntaan Turun tuiskuiseen saaristoon - ei tietty ihan yhtä hieno paikka kuin Ranska, mut jotain edes!

      Poista
  2. Oo, Kroatiassa pitäisi olla kaunista. Turun saaristokaan ei kuulosta hullummalta, ite oon miettinyt Ahvenanmaata.
    Mukavaa reissua - tuiverruksesta huolimatta!

    VastaaPoista